20 januari 2011

Ingen rast och ingen ro!


Fast det är gooode så självvalt. Jag tror jag är dålig på att bo själv (ifrån Jonna alltså)... eller dålig kanske man inte ska kalla det. Jag är bara så sjukt rastlös när jag sitter hemma så jagmåste bara styra upp nått hela tiden. Mestadels blir det träna faktiskt. Nu har gymnastiken börjat om igen så nu blir det konstant träningsvärk hela vägen till sommaruppehållet. Vi tränar så sjukt länge på kvällarna (18.30 - 22.00) så man hinner alltid med att träna nått som värker utav bara helvete dagen efter! Men det är sjukt kul samtidigt så det stör mig inte så mycket med träningsvärk...
Så imorrn ska jag och Ronny Röskägg dra och kika lite basket... LF (vi kan kalla dom Plannja) ska lira mot Uppsala i Fysrishov. Kick some ass! Sen blir det att glida till nån klubb i stan där Emil P vänder skivor... de blir nice!
Sen kan vi ju inte glömma min favvohelgsyssla... Snöbrädan! Kungsbergets sweeta park väntar nypistat på mig! Jag fick premiäråka den förra helgen och den var stört smoooooth! Så lite av det vita guldet ska nog hinnas med ihelgen! Klicka länken nedan för en liten helmetcam-video från förra helgen!



Inga kommentarer: